نقش سرمایه گذاران برای رونق روستاها

بخشدار رحمت آباد از سرمایه گذاران روستای رستم آباد خواست: طرح‌ها و برنامه‌هایی که در روستا استحقاق سرمایه گذاری را دارند، عملیاتی کنند. 

موسی ملائیان امروز در سفر به روستای رستم آباد چاه ملک گفت: روستا‌ها باید با مهاجرت معکوس و رونق تولید، بالندگی، نشاط و پویایی خود را احیا کنند.

او  با اشاره به مزیت‌ها و ظرفیت‌های ذاتی در روستا‌ها بیان کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و تلاش برای رونق اقتصادی در عمل، شعار «ما می‌توانیم» را محقق خواهیم کرد 

بخشدار رحمت آباد با اشاره به اینکه عزم دولت برای تقویت روستا‌ها جدی است، تصریح کرد: برنامه توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه «تکام» در قالب قرارگاه جهادی در شهرستان برای پیشرفت همه جانبه روستا‌ها در بخش رحمت آباد عملیاتی می‌شود. 

او همچنین امروز در دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران این روستا بیان داشت: طرح‌ها و برنامه‌هایی که در روستا با توجه به ظرفیت و استعداد منطقه، استحقاق سرمایه گذاری را دارند، عملیاتی کنید. 

ملائیان با بیان اینکه در بخش رحمت آباد ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های خوبی در زمینه اشتغال زایی وجود دارد، بیان کرد: در طرح تکام تمام ظرفیت‌های روستا‌ها شناسایی و از آن در مسیر دستیابی به توسعه روستا‌ها استفاده خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار