تجمع ۳ ساعته آمریکایی‌های حامی غزه روی پل منهتن نیویورک + فیلم

بیش از ۱۵۰۰ آمریکایی دیروز در حمایت از مردم غزه به مدت ۳ ساعت روی پل منهتن نیویورک تجمع کردند و مانع تردد شدند.

این تجمع توسط یک نهاد غیر دولتی حقوق بشری برگزار شد. معترضان با سردادن شعار‌هایی ضمن حمایت از مردم غزه خواستار برقراری آتش بس دائمی در غزه و رفع محاصره آن شدند.

النا استاین، مدیر این نهاد حقوق بشری و سازمان دهنده این تجمع گفت: ما خواسته مان را بیان کرده‌ایم، تمام دنیا می‌گویند بگذار مردم غزه زنده بمانند.»

در همین حال، پلیس نیویورک گفت که چندین نفر در ارتباط با این تظاهرات بازداشت شدند. مشخص نیست که آیا اتهامی علیه آن‌ها مطرح شده است یا خیر.

آتش بس موقت ۴ روزه از جمعه آغاز شد و در این بازه زمانی شماری از اسرای دو طرف آزاد شدند. جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز تأیید کرد که به دنبال تمدید آتش‌بس پس از پایان دوره چهار روزه است، زیرا می‌خواهد اسرای بیشتری را از فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی آزاد کند. گفته می‌شود با تایید موافقت رژیم صهیونیستی برای تمدید آتش‌بس با حماس بین دو تا چهار روز، انتظار می‌رود که مقاومت بین ۲۰ تا ۴۰ اسیر اسرائیلی را آزاد کند.

یک هیات قطری روز شنبه برای گفتگو در مورد تمدید احتمالی آتش‌بس چهار روزه بین حماس و اسرائیل که از روز جمعه آغاز شد، به اسرائیل سفر کرد.

به گفته این مقام تیم عملیات قطر همچنین با مقامات صهیونیستی برای اطمینان از تداوم آتش‌بس و آزادی آرام اسرا هماهنگ شده است. مصر نیز روز شنبه اعلام کرد که سیگنال‌های مثبتی از همه طرف‌ها برای تمدید مدت آتش‌بس اعلام شده در نوار غزه دریافت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیداله
۲۰:۴۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
سلبریتی های ما هم بخاطر اینکه گرین کارتشون یه وقت باطل نشه روزه سکوت گرفتن
Germany
دروغ = تقیه
۲۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر دولت دیکتاتور امریکا که به مخالفین اجازه تجمع نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
درد و بلاتون بجون بعضی کشور های مسلمون
آخرین اخبار