جمع آوری هفت هزار قلاده سگ بدون صاحب

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری البرز از جمع آوری هفت هزار قلاده سگ بدون صاحب با هزینه ۱۰۵میلیارد ریال در نیمه نخست امسال خبر داد.

حمید میرزایی گفت: این سگ‌های بدون صاحب به مراکز نگهداری ویژه در استان البرز انتقال یافتند.
 
وی به پیگیری تامین قیر رایگان و ۳۰ دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی شهرداری‌های با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه اقدامات موثری برای شهر‌های استان انجام گرفته است.
 
میرزایی بیان کرد: نظارت بر ساخت و ساز‌ها در شهر‌های استان البرز با رویکرد انطباق آن‌ها با قوانین ساخت و ساز شهری از دیگر اقداماتی است که امسال با بررسی ۹۰ پرونده ساخت وساز غیرمجاز همراه شده است.
 
وی یادآورشد: در حوزه پسماند نیز تصویب ۲ هزار میلیون ریال اعتبار در قالب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهت تهیه طرح جامع مدیریت پسماند حوضه آبریز سد کرج انجام شده است و با تصویب در کارگروه مدیریت پسماند استان به دبیرخانه کارگروه ارسال و طرح مذکور مصوب شد.

میرزایی اظهار کرد: طرح احداث و راه اندازی دستگاه زباله سوز در سایت حلقه دره، بررسی ۳۶ پرونده در جلسات حل اختلاف شورا‌ها و رسیدگی به امور شوراها، بروزرسانی پرونده ها، نصب و راه اندازی و آموزش سامانه ملی پایش مصوبات شورا‌های اسلامی شهر‌های تابعه استان البرز برای هفت شهرستان و ۱۵ شورای اسلامی شهر‌های تابعه استان نیز در این مدت انجام شده است.
برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
انقد که این زنا غذا میدن به سگ ها .. کیانمهر کلا شده سگ