افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان

صبح امروز پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  غدیر شهر زاهدان* بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار احمد شفاهی فرماندهی سپاه سلمان استان، عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، شهرکی سرپرست فرمانداری کلانشهر زاهدان، بخشدار و جمعی از فرماندهان سپاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان* در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان زاهدان توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات/استانی به بهره برداری رسید.

  با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1400 نفر در قالب 530 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

  استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان، با توجه به شرایط بد اقتصادی، اما با نگاه ویژه دولت مردمی، با نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان، از این حیث رکورددار در سطح کشور می باشد. 

  

برچسب ها: چمن مصنوعی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.