امام جمعه کازرون:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی به برکت روحیه بسیجی است

صباحی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی به برکت روحیه بسیجی است و هیمنه شوم استکبار با استواری قامت این نظام به لرزه افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج، با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی به برکت روحیه بسیجی است.

او ادامه داد: هیمنه شوم استکبار با استواری قامت نظام جمهوری اسلامی به لرزه افتاده و ایران قوی با فرمانده فرمانده معظم کل قوا نزدیک فتح قله است. 

امام جمعه کازرون گفت: بیداری امت‌های جهانی با مظلومیت خون مردم غزه شروع شده و مطمئن باشید که ادامه این مسیر، روز سیاه برای استکبار جهانی خواهد بود. 

او تصریح کرد: امروز آمادگی حضور بسیج در همه عرصه‌ها به مراتب بهتر از سال‌های گذشته و در مسیر تکامل هست. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود: امروز وظیفه ما جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، امر به معروف و نهی از منکر برای پاسداشت حفظ ارزش‌های اسلامی، بالا بردن بصیرت و تحلیل سیاسی برای شناخت درست و به موقعه در مسائل روز دنیاست. 

او بیان کرد: امروز روز غفلت نیست و باید بر اساس یک برنامه منسجم قدم‌های خود را محکم به سوی آینده برداریم تا شاهد لرزه و فرو ریختن اسکتبار جهانی باشیم. 

امام جمعه کازرون اضافه کرد: همانگونه که امام ما فرمود ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد به برکت روحیه بسیج، مردم جهان بیدار شده اند و شاهد پرده برداری از یک واقعیت هستیم. 

فرمانده سپاه کازرون: با تفکر بسیجی بن بست‌ها شکسته خواهد شد

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته مقدس بسیج، اظهار کرد: مایه افتخار است که در چنین روزی فرمان تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) صادر شده است. 

او ادامه داد: امروز همه نیرو‌های مسلح در کنار هم جمع شده ایم تا در زیر چتر، ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا مجددا عهد پیمان با آرمان‌های انقلاب ببندیم. 

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: با تفکر بسیجی، قله‌ها فتح خواهد شد و این تفکر مایه سعادت، بن بست شکن و نابود کننده مستکبران خواهد بود. 

سرهنگ حیاتی گفت: شجره طیبه بسیج روزی نهالی نوپا بوده و امروز این شجره در سراسر جهان ریشه دوانیده و سایه آن در جهان گسترانیده شده است.

او اضافه کرد: افتخار می‌کنیم به این که بسیج ادامه دهنده مکتب عاشورا، استوار در روز‌های سخت و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

سرهنگ حیاتی، خطاب به همه نیرو‌های مسلح و بسیجیان ادارات شهرستان افزود: اگر تفکر بسیجی داشته باشیم بن بست‌ها را خواهیم شکست و با تفکر بسیجی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.