استاندار چهارمحال و بختیاری:

یکی از مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدس تقویت روحیه ایستادگی، مقاومت و ایثار بود

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ابزار‌ها به ویژه مشارکت مردمی در راستای تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه، تصریح کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، بهره‌گیری از خاطرات، تجربیات و اندوخته‌های آزادگان سرافراز است که باید از این شخصیت‌ها الگو‌های بزرگی به نسل‌های جوان معرفی شود.

غلامعلی حیدری امروز یکشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان با بیان اینکه روحیه مقاومت و پایداری شکل گرفته در منطقه نشات گرفته از روحیه پایداری و ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کشور است، گفت: باید تا می‌توان برای حفظ و تقویت این روحیه اقدام کرد.

حیدری یادآور شد: یکی از مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدس تقویت روحیه ایستادگی، مقاومت و ایثار در کشور بود و ما مسوولان وظیفه داریم با اقدامات سازنده و اثرگذار این فرهنگ را هر چه بیشتر تقویت و ترویج کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انس با فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان نظام را در برابر هجمه‌های دشمن مصون نگه می‌دارد.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین پیشنهاد داد تا تعدادی از میادین، کوچه‌ها و خیابان‌های استان با نام شهدای اسارت غریب استان مزین شود.

وی برگزاری یادواره و کنگره شهدا را از اقدامات موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عهنوان کرد و گفت: این یادواره‌ها نقش مهمی در زنده نگه داشتن روحیه امید و ایستادگی در کشور دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر هم‌افزایی و مشارکت تمامی دستگاه‌های استان برای برگزاری کنگره شهدای غریب اسارت، افزود: از مجموع شهدای شناسایی شده، ۱۴ شهید متعلق به استان است که باید مراسمی در خور و شان این شهدا برگزار کرد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات جهادی و مصوبات دور دوم سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان قدردانی کرد و گفت: استقبال بی‌نظیر مردم استان از آیت‌الله رئیسی نشان از آن داشت که مردم تفاوت خدمات و فعالیت‌های جهادی را می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار