وعده وزیر ارشاد برای تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از وعده وزیر ارشاد برای تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه خبر داد و گفت : در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت : پیگیر تخصیص این اعتبار هستیم.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار، با برآورد‌های صورت گرفته و با لحاظ قیمت‌های امروز، می‌توان پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه را تکمیل کرد.

بهرامی گفت: این پروژه که ۱۶ سال از کلنگ زنی آن می‌گذرد قرار بود در هفت طبقه احداث شود که دو طبقه آن برای کاهش هزینه‌ها حذف شد و با اعتبار فعلی هم تنها می‌توانیم همین پنج طبقه پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی از پیگیری برای اضافه شدن دو طبقه حذف شده هم خبر داد و گفت: فعلا با این اعتبار باید طبقات موجود را تمام کنیم و در گام بعدی به دنبال گرفتن اعتبار برای ساخت دو طبقه حذف شده خواهیم بود.

بهرامی گفت: رییس جمهوری در جلسه هفته گذشته هیات دولت اعلام کردند تمام کتابخانه‌های نیمه کاره کشور باید تکمیل شوند و در همین راستا عزم ویژه‌ای از سوی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه وجود دارد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۵ درصد اعلام کرد و افزود: در تلاشیم این پروژه اواخر سال آینده به بهره برداری برسد.

کتابخانه مرکزی کرمانشاه در پنج طبقه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حال ساخت است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.