رتبه برتر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در کشور

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان در بخش درمان غیر مستقیم رتبه اول را در بین مدیریت‌های درمان استان‌های سراسر کشور کسب کرد.

این ارزیابی در سطح تمامی مدیریت درمان‌های کشور صورت گرفته و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی سمنان توانست با کسب امتیاز ۹۹/۷ درصد در مجموع امتیازات بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم، پس از محاسبه میانگین وزنی، در بین مدیریت‌های درمان کشور در جایگاه چهارم قرار گیرد.

حمید بهمنش معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: در ارزیابی صورت گرفته، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان برای سومین سال متوالی توانست رتبه برتر را در بخش درمان غیرمستقیم در بین مدیریت‌های درمان استان‌های سراسر کشور را کسب کند.

بهمنش گفت: این مدیریت در ارزیابی سال ۱۴۰۱ در بخش درمان غیر مستقیم و تحقق و دستیابی به هدف در تمام شاخص‌ها توانست با کسب امتیاز لازم در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.

وی به شاخص‌های هدف در درمان غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: شاخص‌های هدف در بخش درمان غیرمستقیم شامل میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد خسارت متفرقه، میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد سرپایی موسسات طرف قرارداد و میانگین مدت زمان رسیدگی به اسناد بستری موسسات طرف قرارداد بوده است.

به گفته بهمنش، منظور از درمان غیرمستقیم خدماتی است که سازمان تأمین‌اجتماعی با انعقاد قرارداد با سایر مراکز و پزشکان به صورت خرید خدمت انجام می‌دهد.

معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان همچنین از پرداخت بدهی‌های این مدیریت به مراکز طرف قرارداد استان خبر داد و گفت: این مدیریت صورتحساب سال گذشته ۴۴۸ مراکز طرف قرارداد را با پرداخت ۴۶۱ میلیارد تومان تسویه حساب کرده است.

وی از همراهی و همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای طرح دارویار و پرداخت بدهی امسال این مدیریت به داروخانه‌ها تا پایان مردادماه خبر داد و افزود: همچنین هزینه درمان امسال واحد‌های کلینیکی تا آخر اردیبهشت ماه و دانشگاه‌ها نیز تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار