صدور حکم محکومیت برای عامل پسماندسوزی در پیشوا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از صدور حکم محکومیت عامل پسماند سوزی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سید حسن طباطبایی  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا گفت: در گشت و پایش حوزه استحفاظی و مشاهده دود غلیظ اطراف روستای حبیب آباد شهرستان پیشوا، تحقیقات برای بررسی موضوع و شناسایی عوامل آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از بررسی دقیق و کشف هویت عامل پسماندسوزی، پرونده قضایی برای متخلف تشکیل و پس از پیگیری موضوع رأی محکومیت و جریمه ۲۴۰ میلیون ریالی برای متخلف توسط مرجع قضایی صادر شد. 

طباطبایی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرد و در نتیجه افزایش غلظت آلاینده‌ها در سطح شهرستان پیشوا، کشاورزان و گلخانه داران پس از برداشت محصول خود بقایای حاصله را آتش نزنند چرا که مطابق ماده ۲۰ قانون هوای پاک این عمل جرم بوده و مستوجب مجازات درجه شش قانون مجازات اسلامی است و برای عاملان آن، محکومیت در محاکم قضایی را در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۹:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
ههههههههههههههههههههه
با این قوانین عجیب و غریب یه روزی خدایی نکرده، خود خدای عزوجل هم محکوم خواهد شد!!! چون در زمستان هم رعد و برق باعث آتش سوزی می شود. طبق قانون ماده 20!!!
انا لله و انا الیه راجعون ولاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا و نتوب الیک من کل ذنب عظیم.
قال الله تعالی فی محکم کتابه العزیز :‌ بسم الله الرحمن الرحیم
«‌أَيَوَدُّ أَحَدُكُمْ أَن تَكُونَ لَهُ جَنَّةٌ مِّن نَّخِيلٍ وَأَعْنَابٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ لَهُ فِيهَا مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ وَأَصَابَهُ الْكِبَرُ وَلَهُ ذُرِّيَّةٌ ضُعَفَاءُ فَأَصَابَهَا إِعْصَارٌ فِيهِ نَارٌ فَاحْتَرَقَتْ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْآيَاتِ لَعَلَّكُمْ تَتَفَكَّرُونَ ﴿البقرة: ٢٦٦﴾ »
صدق الله العلی العظیم.
آخرین اخبار