اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان باغملک برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در این شهرستان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک گفت: طبق گفته امام راحل افتخارمان این است که خود یک بسیجی هستیم و دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و از خداوند متعال میخواهم که مرا با بسیجیانم محشور دارد.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف می گوید: اگر مسئولین نظام اسلامی از بسیج غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین از عشق می‌دهد.

به گفته او بسیج حقیقتی است که هر جوانی باید بداند، کشورش مستقل، آزاد و آباد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و بسیجی که در سیل به کمک سیل زده‌ها، در زلزله به کمک زلزله زدگان و در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضور فعال و چشمگیر دارد و بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و مایه برکت برای جهان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس عرش بی بدیل و بی نظیری داشت ادامه داد: بسیج در محرومیت زدایی، در اقتصاد مقاومتی، در امنیت، در تربیت و در زمان‌های مورد نیاز حاضر میباشد و در ایام کرونا که همه درگیر بودند در کنار بیماران کرونایی به عنوان پرستار خدمت میکرد و متعلق به همه مردم ایران و به نوکری و خدمتگزاری افتخار میکند و بسیج یک ارتش است.

این مقام مسئول گفت: بسیج به معنای واقعی کلمه امید ملت ایران است، بسیجی واقعی ما مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها این چفیه را از گردن نینداخت و همواره برای ما بیان میکند که من یک بسیجی ام و بسیج باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند و این چفیه نماد استقامت، آینده نگری و پیروزی و سلامت است. 

سرهنگ عارف ادامه داد: امروز بسیج در یمن، عراق، لبنان، لندن، پاریس و آمریکای لاتین حضور دارد و میبینیم که در این دنیای وانفسا و دشمنان جور و ظلم وجود دارند و در جنگ نابرابری که رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب بر علیه غزه به راه انداخت جهانی شد و از برکات این جنگ بیداری است که برای کشور‌های دنیا به وجود آمد.

به گفته او با شکل گیری جبهه مقاومت پشتیبان مستضعفین خواهد بود و خداوند را شاکریم که به ما پاسداران در شهرستان باغملک توفیق داد که در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در طول این یکسال و در رفع مشکل نیازمندان و بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و برقراری امنیت در کنار مردم هستیم و بسیج هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانست.

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.