کشف تریاک ازسواری پژو ۴۰۵/محموله گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری" ۲۱ محمودآباد" این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: پس از توقف خودرو در بازرسی از آن، ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف، و یک نفر دراین خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بااشاره به اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محموله گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی "قزوین-زنجان"، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی ازآن، ۲ هزارلیترگازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از شرکت نفت بود، راکشف و یک نفر دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بااشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

 سرهنگ خدایی بیان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد مرگبار سواری هیوندا با کامیون بنز

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور قزوین –زنجان بعد از پمپ بنزین دوقلو‌ها، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
 
سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو هیوندا با ۴ سرنشین با یک دستگاه کامیون بنز برخورد و متاسفانه یکی از سرنشینان هیوندا به علت شدت صدمات وارده در دم فوت و ۳ نفر دیگر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به این که علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست؛ قوانین عبور و مرور را رعایت کرده تا سفری ایمن را برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

کشف غذای حیوانات خانگی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، اقدام به کنترل خوردو‌های عبوری در آزاد راه "کرج-قزوین" کرده و در این خصوص به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 سرهنگ بیژن خدایی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از خودرو مورد نظر ۲۰۰ کیلو غذای حیوانات خانگی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه یک نفر متهم به همراه محموله کشف شده به مراجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت غیرمجاز در خصوص قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.