امام جمعه ایلام:

خدمت صادقانه محور مسئولیت در نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است، گفت: خدمت صادقانه، اخلاق اسلامی و توجه به محرومان محور مسئولیت در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه اخلاق مدیران در نظام اسلامی، با بیان اینکه ساختار فکری مدیر در نظام اسلامی بر مبنای مبدا و معاد است، اظهار کرد: نیاز است که همواره یک مدیر در جامعه اسلامی خود را مورد ارزیابی و تذکر قرار دهد و اخلاق و رفتار اسلامی را ملکه ذهن خود گرداند.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است و باید در حفظ این امانت کوشا بود، بیان کرد: هر کسی که مسولیت او بیشتر باشد خطر لغزش او نیز بیشتر خواهد بود و حضور مدیران نظام اسلامی در جلسات اخلاق اهمیت به سزایی دارد و نقش مهمی در افزایش بازدهی و کارایی داشته و ارائه خدمات او به مردم بیشتر خواهد بود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در پذیرش مسئولیت باید محور خدمت صادقانه، اخلاق اسلامی و توجه به محرومین باشد، اظهار کرد: مسئولیت مدیران، فرصت و نعمتی برای خدمت بیشتر به مردم است.

وی با اشاره به اینکه لغزش و خطا همواره آدمی را تهدید می‌کند، اظهار کرد: انسان مسلمان همواره بایستی در اصلاح خویش کوشا باشد و این امر برای مدیران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در روایات آمده است که رحمت خدا برای نیکوکاران نزدیک است، افزود: اعمال انسان‌ها است که بهشت را برای او می‌سازد و یا اینکه او را در جهنم قرار خواهد داد، انسان بر اساس فطرتی که دارد حب بقا و حیات دارد، اما واقعیت این است که مرگ آغاز حیات انسان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.