عنایتی:

روح فوتبال را با فحاشی خراب نکنیم

سرمربی تیم پیکان در خصوص حواشی بازی تیمش با آلومینیوم اراک گفت: روح فوتبال را با فحاشی خراب نکنیم و به بازی حرفه‌ای فکر کنیم.

رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان عصر جمعه در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک، افزود: ۲ نیمه متفاوت در بازی رقم خورد و بعد از زدن گل در نیمه نخست بازی با چالش رو به رو شد و تیم آلومینیوم رو به بازی مستقیم آورد.

وی افزود:در نیمه دوم کاملا تیم آلومینیوم را در کنترل خود داشتیم و موقعیت‌های زیادی برای زدن گل داشتیم که با از دست دادن این موقعیت‌ها بازی مساوی تمام شد.

سرمربی تیم پیکان با گلایه از ناعادلانه بودن بازی اظهار کرد: بازیکنان پیکان با دقت بیشتر می‌توانستند با سه امتیاز از زمین حریف خارج شوند.

عنایتی بیان کرد: مربیان و سرمربیان اولین کسانی در دنیای حرفه‌ای فوتبال هستند که در بحث عدم نتیجه گیری تیم قربانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تیم پیکان شرایط بهتری را تجربه کنیم، البته ۲ روز است که به تیم اضافه شده‌ام و حتی اسامی برخی بازیکنان را از نیمکت می‌پرسیدم، در مجموع برای شروع بازی بدی انجام ندادیم.

عنایتی در خصوص حواشی این بازی تصریح کرد: کسانی که روی نیمکت هستند، مسئولیت‌های زیادی را دارند و ممکن است صحنه گل به هر دلیلی مردود شود، اما نباید به یکدیگر توهین کنیم.

وی ادامه داد:به هر دلیل تماشاگران باید خود را کنترل می‌کردند و به داور و کمک داور فحاشی نمی‌کردند.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه دوست نداشتم در اراک چنین صحنه‌هایی را مشاهده کنم افزود: روح فوتبال را با فحاشی خراب نکنیم و به فوتبال حرفه‌ای فکر کنیم.

تیم پیکان عصر امروز در قالب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.