رییس کل دادگستری اردبیل:

بسیج بازوی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بسیج بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌راهگی نشد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) و هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نماد فداکاری، بصیرت، اقتدار و ایثار و بسیجی کسی است که بی‌منت مال و جان خود را در راستای پاسداری از اسلام فدا می‌کند.

او با بیان اینکه نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم از جنس مردم است، گفت: نیرویی که در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی‌راهگی نشد و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای عالی قضائی استان اردبیل بیان کرد: تفکر و رویکرد بسیج حاکم در جامعه ضامن پایداری ارزش‌ها و هنجار‌های انقلابی و اصلی‌ترین ستون اقتدار، پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: اقشار و گروه‌های گوناگون با تخصص‌های مختلف در تعهد به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی توانسته در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور ایفای نقش کنند.

او ضمن تبریک فرا رسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به همه بسیجیان خاطرنشان کرد: توفیق روز افزون برای همه‌ی سربازان جان بر کف رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستاریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار