پخت ۲۵۰۰ قرص نان به نیت پیروزی مردم فلسطین در روستای تکه

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: به نیت پیروزی مردم غزه فلسطین خانواده شهید رسانه الله مراد نادری ۲۵۰۰قرص نان پخته وبین مردم و محرومان توزیع شد.

ناصر قوامی مشفق  گفت: به نیت پیروزی مردم غزه فلسطین و جبهه مقاومت توسط خانواده شهید رسانه الله مراد نادری در روستای تکه نهاوند ۲۵۰۰قرص نان توسط نانوایی این روستا پخته و به صورت رایگان و صلواتی بین مردم و محرومان توزیع شد.

او افزود: اقای هادی نادری برادر زاده شهید الله مراد نادری با همکاری بسیج رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به صورت یک روز کامل پخت نانوایی روستا را به صورت رایگان و صلواتی به نیت شهدای مظلوم غزه و گرامیداشت هفته بسیج به محرومان و مردم روستا اختصاص دادند.

 قوامی گفت: خانواده شهید نادری یکی از شهدای رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه و بسیج رسانه شهرستان نهاوند برای چندمین بار است که اقدام به پخت نان رایگان و نذری و توزیع بین محرومان و مردم می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: به جز پخت ۲۵۰۰ قرص نان رایگان به میمنت آتش بس و پیروزی جبهه مقاوت شیرینی وچای بین مردم توزیع شد.

قوامی گفت: این واحد نانوایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر شهادت حاج قاسم سلیمانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ماه رمضان به صورت رایگان نان پخت کرده و بین اهالی روستا توزیع کرد.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: شهید نادری یکی از مدافعان فتح خرمشهر و شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند و از کارکنان صداوسیمای جمهوری اسلامی می‌باشد که در ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.