امام جمعه خرمشهر:

بسیج در حال جهانی شدن است

حجت الاسلام و المسلمین عادلپور گفت : فرهنگ و تفکر بسیج در حال گسترش در جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین عادلپور امام جمعه خرمشهر با اشاره به هفته بسیج گفت : اگر امروز شاهد شکست دشمن در اجرای نقشه هایش هستید به این علت است که تفکر بسیجی آن را ناکام کرده و این تفکر امروز در همه جا گسترش یافته است.

او با بیان اینکه تفکر بسیجی اکنون تمام منطقه را فراگرفته و در حال جهانی شدن است گفت : امید است این تفکر پایان بخش صهیونیست و استکبار باشد‌.

به گفته خطیب جمعه خرمشهر بسیج در حقیقت یکی از برکات انقلاب و حضرت امام(ره) است که حالا روحیه بسیجی عامل حرکت و پویایی و پیشرفت کشور شده است.

این مسئول همچنین گریزی به بازدید رهبری از نمایشگاه دستاوردها هوا و فضای سپاه زد و گفت : پیام حضور ایشان می تواند این باشد که هیچ قدرتی توانایی جلوگیری کردن از رشد جمهوری اسلامی را ندارد و در حال حاضر نیز داشته های این نظام در بحث نظامی، دفاعی و آفندی فراتر از تصور دشمن است که دشمنان را از عملی کردن تفکر تجاوز به ایران پشیمان خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر با اشاره به نشست ورزشکاران با مقام معظم رهبری خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزشکاران خرمشهری و حل مشکلات آنان شد.

او با تاکید به اینکه ورزش مهم است اما مهمتر از ورزش اخلاق و فضایل است ، ادعای جدایی از ورزش و سیاست از سوی مجامع ورزشی جهان را ادعایی پوچ خواند و رفتار دوگانه فدراسیون فوتبال را یادآور شد‌.

امام جمعه خرمشهر  در رابطه با جنگ در غزه، آتش بس را شکست رژیم صهیونستی و باعث روحیه بخشی به جبهه مقاومت دانست.

او در رابطه با مسائل شهری به اختلال در بحث کپسول گاز در این شهر اشاره کرد و خطاب به دولت گفت: اگر قرار است کاری انجام شود باید با برنامه ریزی انجام شود.

او خواستار افزایش رام قطار یا تعداد واگن ها در مسیر خرمشهر اهواز  شد و محدودیت ظرفیت فعلی آن را یکی از مشکلات خرمشهر اعلام کرد و گفت : در این زمینه با وجود پیگیری فرماندار خرمشهر اما تا کنون پاسخی از سوی مسئولان استانی دریافت نشده است.

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.