فیلمبرداری روایت یک شاهد عینی پایان یافت و اکران شد

فیلمبرداری و تدوین فیلم «روایت یک شاهد عینی» به تهیه کنندگی مهران جهاندیده و کارگردانی سید مجتبی اسدی پور به پایان رسید و در هنرشهر آفتاب شیراز اکران شد.

«روایت یک شاهد عینی» که با مضمونی اجتماعی-مذهبی در روستای پسکوهک شیراز ساخته شده در حضور عوامل این فیلم و مسئولان فرهنگی هنری شهری شیراز و امید جهان خواننده نسل جوان به اکران خصوصی درآمد.

«روایت یک شاهد عینی» بیستمین فیلم مهران جهاندیده تهیه کننده جوان شیرازی است که اینبار نیز با استفاده از هنرمندان جوان و نوجوان خلاق و مستعد بومی ساخته شده است.

تاکنون چندین فیلم از مهران جهاندیده در شبکه‌های مختلف سیما از جمله شبکه استانی فارس پخش و به دید عموم رسیده است.

معصومه درویشی، مینا رفیعی، فاطمه حاتمی، مانی کدیور، امین صباحی مقدم، طناز عباسی، عرشیا قاسم پور، مهدی به آفرین، فاطمه محبی، محمود قاسم پور، مریم رفیعی، رضا علی‌نژاد، مهدی زینلی، راحله ناجی، محمد طا‌ها رفیعی، آریا قاسم پور و افشین امینی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

مجتبی اسدی پور به عنوان دستیار اول و دستیار برنامه ریز، عسل اکبری به عنوان منشی صحنه، علیرضا دهقانی به عنوان تصویربردار، محمدباقر خداد ست به عنوان صدابردار، معصومه درویشی گریمور، سید مجتبی اسدی به عنوان طراح صحنه و لباس و حسین رنجبر به عنوان روابط عمومی در ساخت این فیلم همکاری کرده‌اند.

این فیلم داستان زنی به اسم مرضیه است که برای درمان دخترش که مبتلا به سرطان است راهی شیراز شده، در مسیر بنزین تمام کرده و چوپانی به او کمک می‌کند، آشنایی با چوپان باعث می‌شود مرضیه به تعریف جدیدی از شفا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.