رنجش متقاضیان شرکت ایران خودرو از شتاب قیمت برخی از خودرو‌ها

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش قیمت چند برابری برخی از خودرو‌های شرکت ایران خودرو گلایه کرد.

وزارت صمت به منظور رفاه حال مشتریان، ساماندهی بازار خودرو و ایجاد شفافیت دستور راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو را مطرح کرد تا بدینوسیله خریداران با قیمت مناسب و در یک بازه زمانی مناسب بتوانند خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند. اما این روز‌ها مشتریان ایران خودرو به دلیل افزایش ناگهانی قیمت خودروها حال و روز خوشی ندارند و این موضوع موجب نگرانی آن‌ها شده است.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش ناگهانی قیمت خودرو‌های تارا، رانا و ۲۰۷ خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر من و هزاران نفر از برندگان طرح یکپارچه خودرو با اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای خودرو‌های (تارا، رانا و ۲۰۷) که اسفند سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلوکه کرده ایم؛ از افزایش مجدد قیمت‌ها گلایه داریم. افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت خودرو‌های فوق در خرداد ۱۴۰۲ و مجدد افزایش قیمت ۳۰تا۵۰ درصدی این خودرو‌ها تحت عنوان ارتقا یافته از مشتریان دریافت می‌کنند. به طور مثال قیمت راناپلاس از ۳۲۲ به ۴۴۰ رسیده و پژو۲۰۷ از ۳۱۸به۴۹۸ رسیده است. ما بعنوان قشر متوسط و پایین جامعه بعد از یکسال انتظار برای خرید خودروی احراز شده در سایت یکپارچه؛ با شوک افزایش مجدد قیمت خودرو مواجه شدیم و ناتوان از تامین مبالغ ذکر شده هستیم. لطفا دادخواه و فریاد رسای ما باشید.تشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
سلام با۶۰میلیون وام ۳۹۴هزار جور کردم برای تبدیل باید کلیهامو بفروشم تارا در بیارم
آخرین اخبار