پروژه تئاتر شهر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت:پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و با کیفیت در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت:با ترسیم افق حرکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم همه با هم و در حول یک محور برنامه‌ها را پیش ببریم و آن‌ها را درسطح کشور معرفی کنیم.

اللهیاری با اشاره به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است و همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید برای تقویت این عرصه باشد، خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه‌ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان یک زیرساخت اساسی در کشور گفت: توجه به برندینگ در حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری کمک زیادی به موفیقت در این عرصه خواهد کرد ولذا تمامی ابزار‌ها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از مشارکت و تعامل شورا و مدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و گفت: در این راستا نیز تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی این نهاد صورت گرفته است و در ادامه مسیر نیز آمادگی همکاری و تعاملات دوسویه هستیم.

اللهیاری تصریح کرد: می‌توانیم استودیو شهر که بسیار کامل و مجهز است را برای ضبط صدا‌های ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم.

وی همچنین با اشاره به مراحل تکمیل پروژه تئاتر شهر گفت:برای رفع کمبود زیرساخت در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده ایم و تمام تلاش خود را به کاربسته ایم و در این راستا نیز پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و با کیفیت به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین تاکیدکرد: ضرورت دارد تا در نشستی ویژه زمینه همکاری‌های مشترک میان شورا و مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گیرد تا موارد نهایی شده به مرحله اجرایی برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.