ملوان – هوادار/ تقابل مربیان قرمز و آبی لیگ برتر

تیم ملوان بندر انزلی فردا در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر میهمان تیم هوادار تهران است.

بعد از وقفه‌ای ۱۲ روزه به دلیل برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی در دور انتخابی جام جهانی، رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته شد و در یکی از دیدار‌های هفته یازدهم از ساعت ۱۵ فردا تیم‌های ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به میزبانی تیم هودار با هم مسابقه می‌دهند.
قضاوت بازی فردا را کوپال ناظمی با کمک‌های محمدرضا منصوری و علیرضا طاهرخانی بر عهده دارد.
هوادار فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت ملوان را شکست داد و ۶ امتیاز از این تیم گرفت، اما اکنون شرایط دو تیم کاملا متفاوت شده است. 
ملوان ۱۶ امتیازی در رده چهارم جدول قرار گرفته و در صورتی که بتواند فردا بازی اش را ببرد ۱۹ امتیازی خواهد شد و به رده دوم جدول به طور موقت صعود خواهد کرد و پشت سر استقلال ۲۲ امتیازی قرار می‌گیرد.
هوادار هم با پیروزی خارج از خانه مقابل نفت آبادان در حال حاضر ۱۰ امتیازی است و روی پله دهم جدول لیگ قرار گرفته است و در صورت برد هم فقط می‌تواند همین رده دهم را حفظ کند.
تقابل مربیان استقلالی و پرسپولیسی لیگ در این مسابقه جذاب خواهد بود. مهدی تارتار مقابل محمود فکری به نوعی دربی قرمز و آبی مربیان هم تلقی می‌شود. 
البته مهدی تارتار در این دیدار محروم است و از روی سکو تیمش را نظاره خواهد کرد، ولی محمد نوری بازیکن اسبق پرسپولیس روی نیمکت حضور دارد. ملوان فقط ۲ باخت در شروع لیگ داشت و دیگر بازنده نشد و یقه بزرگانی، چون پرسپولیس و سپاهان را در هم در لیگ گرفت.

 

برچسب ها: ملوان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.