کشف و ضبط ۲۱ رأس گوسفند قاچاق در پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۱ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل از یک دستگاه وانت سایپا در این شهرستان کشف و ضبط شد.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: مأموران انتظامی شهرستان ۲۱ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل را در بازرسی از یک دستگاه وانت سایپا در مسیر بی راهه روستا‌های مرزی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: در پی کشف این احشام پرونده‌ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

نجف زاده اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مجوز‌های قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط احشام کشف شده، متهم را به پرداخت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.