رئیس شورای اسلامی شهر :

شهرداری بوشهر از نصب چادر در نوار ساحلی جلوگیری کند

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به حضور گردشگران در این شهر گفت: شهرداری از هم اکنون باید نصب چادر در نوار ساحلی را ممنوع کند.

وحید نیک روش صبح پنج شنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورا اسلامی شهر بوشهر گفت: حضور گردشگران در بوشهر فقط مختص به نوروز نشده و با خنک و مطلوب شدن هوا شاهد حضور بسیار زیاد مسافران در شهر بوشهر به ویژه در تعطیلات آخر هفته در پاییز و زمستان هستیم.

وی افزود: حضور مسافران و گردشگران فرصتی مناسب برای اقتصاد شهری و گردشگری بوشهر است از همین رو شهرداری انجام خدمات عمومی مثل حمام عمومی، سرویس‌های بهداشتی و پارک‌های ساحلی را جهت استفاده شهروندان و گردشگران به نحو مطلوب آماده سازی کنند و نظارت لازم بر پیمانکار مربوطه داشته باشد.

نیک روش تصریح کرد: برپایی چادر در نوار ساحلی به سیما و منظر شهر خدشه وارد خواهد کرد که شهرداری از هم اکنون باید نصب چادر در نوار ساحلی را ممنوع کند.

وی با اشاره به افزایش سگ‌های بلا صاحب در شهر گفت: با توجه اینکه پیمانکاری برای جمع آوری این سگ‌ها وجود دارد انتظار است شهرداری در این امر نظارت جدی تری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: در ایام بارندگی اخیر با توجه به حجم بالای بارش‌ها شاهد آب گرفتگی در برخی از نقاط شهر بوده‌ایم.

وی گفت: تعدادی از کانال‌های خروجی آب که سال گذشته لایروبی و بازگشایی شده بود از سوی عده‌ای مسدود شده بوده و شهرداری باید این کانال‌های مسدود شده را بازگشایی و کانال‌های خروجی جدید نیز طراحی و احداث شود تا شاهد کمترین حجم آب گرفتگی در ایام بارندگی در سطح شهر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.