پایگاه آمریکا در اربیل مجددا هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه اربیل با استفاده از پهپاد خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق روز پنجشنبه با اشاره به هدف قرار دادن مستقیم پایگاه نظامی آمریکا در فرودگاه اربیل در شمال این کشور با پهپاد اعلام کرد که این حمله در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم نوار غزه در تجاوز مستمر برای چهل و هشتمین روز انجام می‌شود.

براساس گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق دیروز چهارشنبه اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراق را در دو حمله جداگانه با پهپاد هدف قرار داده است که شواهد نشان می‌دهند اهداف مورد نظر مستقیما مورد اصابت قرار گرفته اند.

چند روز پیش، منابع شبکه المیادین فاش کردند که آمریکا از ترس حملات مقاومت و کشته و زخمی شدن در حال تقویت نیرو‌های خود در سوریه است، همچنین واشنگتن در حال وارد کردن سلاح‌ها و تجهیزات بیشتر است که بیشتر آن‌ها ماهیت دفاعی دارند.

 این منابع خاطرنشان کردند که واشنگتن سردرگمی بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند، زیرا مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را همزمان با نبرد طوفان الاقصی هدف قرار می‌دهد.

مقاومت اسلامی در عراق به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق از جمله: عین الاسد، التنف، الحریر، کونیکو، میدان نفتی العمر و خراب الجیر با توجه به تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به نوار غزه ادامه می‌دهد. 

 محمد الجویبراوی، رهبر سازمان بدر عراق در تایید این مطلب در مصاحبه خود با المیادین تاکید کرد که هرگونه مشارکت آمریکا در تجاوز به غزه به معنای ضربه زدن مقاومت به منافع آمریکا در عراق است. این حملا تا زمانی که تجاوز صهیونیست‌ها به غزه ادامه دارد، ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
مخروبه شده این پایگاه
آخرین اخبار