نهادینه کردن تفکر بسیجی در ادارات ضروری است

شهردار شهرکرد گفت: تفکر بسیجی، خدمت‌رسانی و روحیه کار و تلاش برای آبادانی کشور اسلامی را مضاعف می‌کند.

با صدور حکمی از سوی بسیج ادارات و طی مراسمی از آقای اردشیر ترکی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرداری شهرکرد تقدیر و آقای حسن فتاحی به عنوان فرمانده جدید معرفی و منصوب شد.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه گفت: تظاهرات جهانی علیه رژیم صهیونیستی با الگوگیری از بسیج شکل گرفت.

وی افزود: بی شک فرهنگ بسیجی در هر صحنه حضور و بروز پیدا کند، زمینه شور و نشاط و بهره‌وری و اثربخشی فراهم خواهد شد.

واحدیان اضافه کرد: بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده است که در هر جایی خلایی وجود داشته بسیج انجام وظیفه کرده است.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد ادامه داد: از ظرفیت‌های بسیج شهرداری در مدیریت شهری بهره‌مند شویم تا خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه شود.

وی گفت: مجموعه شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی در کنار پایگاه بسیجیان قرار دارد و حرکت با تدبیر در شهرداری می‌تواند در تبیین اذهان عمومی موثر باشد.

سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اکثر نیروی انسانی ادارات نیروی زحمت کش، مومن و معتقد به انقلاب اسلامی هستند، اگر مدیران شرایط فراهم کنند و سیستم بستر برای خدمت آن‌ها فراهم کند، به طور قطع و یقین بسیجی وار تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است، افزود: بسیجی یک فرهنگ و یک تفکر بوده و تفکر بسیجی تفکر الهی است.

بهرامی با بیان اینکه حملات ددمنشانه صهیونیست‌های جنایتکار به مردم بی پناه غزه را محکوم می‌کنیم، گفت: راه مقدس و خون پاک شهدا هرگز پایمال نمی‌شود و مسلمانان با دست به دست دادن هم در برابر جنایات رژیم صهیونیستی می‌ایستند و از مظلوم دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج ادارات باید با رفتار مناسب و خدمات کیفی، سطح رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌ها را افزایش دهند، اضافه کرد: روحیه بسیجی بایستی در تمام عرصه‌ها وجود داشته باشد و باید با روحیه بسیجی با کار مضاعف و جهادی به مردم خدمت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار