گانتس: برای توافق با حماس تصمیم سختی گرفتیم

عضو کابینه جنگ (کابینه کوچک) رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم برای توافق با حماس بر سر آزادی اسیران دو طرف، تصمیم سختی اتخاذ کرده است.

به نقل از رسانه‌های اسرائیل، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم در کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو در عین حال گفت: دیروز تصمیم سرنوشت‌سازی گرفتیم و مطمئن هستم که این تصمیم درستی است.

وی افزود: ما متعهد هستیم که هر کار ممکن را برای بازگرداندن اسیران اسرائیلی به آغوش خانواده هایشان انجام دهیم و مصمم به ادامه جنگ و پیروزی در برابر حماس هستیم.

گانتس با بیان اینکه نظامیان ما در عمق نوار غزه و در تمام نقاط در حال نبرد هستند، افزود: اتفاقی که برای غزه افتاد ممکن است برای بیروت نیز بیفتد و هرگونه حمله به ما بی پاسخ نخواهد ماند.

«یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیوینستی نیز در این کنفرانس خبری گفت: پایان این جنگ باید از طریق برچیده شدن حماس و بازگرداندن اسیران اسرائیلی باشد و همه طرف‌های اسرائیلی به آن متعهد هستند.

وی با بیان این ادعا کرد که متعهدیم حماس را به عنوان یک نهاد نظامی از بین ببریم و همه اسیران اسرائیلی را بازگردانیم، افزود: حماس فقط زبان زور را می‌فهمد و سرنوشت خود و غزه را پس از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر تعیین کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «عملیات نظامی ما کشنده است و ما در حال دستیابی به دو هدف «انهدام حماس» و «نزدیک شدن به توافق برای بازگرداندن اسیران» هستیم.

وی ادعا کرد که توافق فعلی بسیار بهتر از آن چیزی است که یک هفته پیش به ما پیشنهاد شد و طرف مقابل تا پایان دسامبر و اوایل ژانویه اجازه بازگشت ساکنان شهر‌های ما در چهار کیلومتری شمال نوار غزه را خواهند داد.

گالانت در پایان با گستاخی گفت: جنگی که ما به راه انداخته‌ایم تنها به اسرائیل مربوط نمی‌شود بلکه به کل جهان مربوط می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار