تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی معابر استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی معابر استان، گفت : مناسب‌سازی معابر کرمانشاه برای معلولان نیازمند برنامه جامع است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر استان برای هم استانی‌های معلول، گفت : باید نگاه ویژه‌ای به مناسب سازی در ادارات و خیابان‌ها در شهر‌ها برای ارائه خدمات به هم استانی‌های معلول داشته باشیم.

وی خواستار تعیین یک مدت زمانی مشخص برای پرداختن به مناسب سازی در ادارات با توجه به وضع موجود بودجه‌ای شد و افزود: گام مهم برای ایجاد امکانات مناسب در ادارات، شناخت وظایف تکلیفی برای دستگاه‌های ذیربط است که باید به درستی به آن پرداخته شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تشکیل یک کارگروه چابک برای پیگیری مناسب سازی در استان، بیان کرد: این کارگروه به ریاست معاونت عمرانی استانداری و با حضور دستگاه‌های ذیربط مانند شهرداری، بهزیستی و نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل خواهد شد و هرکدام از این دستگاه‌ها موظف هستند که یک آورده جدی برای پیگیری بهتر موضوع ارائه کنند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های عمومی مانند بانک‌ها نیز باید به مناسب سازی در استان توجه ویژه داشته باشند و در اجرای این موضوع باید از کلیات فاصله بگیریم و به سمت نکات اجرایی حرکت کنیم و برنامه‌ها نیز با دقت بررسی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: باید امکانات مناسب برای مادران دارای بچه خردسال هم به منظور روان سازی در تردد کالسکه ایجاد شود و دستگاه‌ها به این موضوع نیز توجه کنند.

استاندار کرمانشاه بر مناسب سازی در روستا‌ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر شهر‌ها باید به مناسب سازی در روستا‌ها هم توجه کنیم و این کار باید از سوی بنیاد مسکن استان پیگیری و اجرایی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار