لزوم مجاهدت روحانیون در جنگ حق علیه باطل

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: محل استقرار روحانیون سنگری است که در جنگ حق و باطل و باید درآن مجاهدت داشته باشند.

حجت الاسلام سعید مهدوی در نشست تبیینی "حماسه غزه ی مظلوم و مقتدر" که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، گفت:ضعف، شکست و رسوایی استکبار جهانی در کشتار وسیع  کودکان و زنان غزه بیشتر هویدا شده است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه محل استقرار روحانیون سنگری است که در جنگ حق و باطل در آن مجاهدت باید داشته باشند، افزود: در زندگی خود باید همواره مجاهد اهل جهاد تبیین و تبلیغ باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر در همه شهرها و روستاها نسبت به عملکرد خود خلاقیت و احساس مسئولیت داشته باشیم بسیاری از مسائل برطرف می‌شود،گفت: جایگاه روحانیت مستقر بسیار ویژه و حائز اهمیت است.

مهدوی با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از جنگ سخت، در جنگ روایت‌ها و رسانه قرار داریم، افزود: رژیم نامشروع صهیونیستی در طول ۷۰ سال عمر نجس خود کاملا سند آشکار غارت و جنایت بوده است.

وی ادامه داد: در جنگ روایت‌ها دشمن بخشی از جامعه ما را به بیراهی می‌کشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم فلسطین مردم حماسه‌ها هستند و عملیات طوفان الاقصی در این ابعاد وسیع هرگز سابقه نداشته است، گفت: دشمن در جنگ روایت‌ها به واسطه شبکه گسترده رسانه‌ای خود به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است.

وی تاکید کرد: در حماسه‌های مردم فلسطین در طول تاریخ، امام خمینی (ره) به ما یاد داد قصه فلسطین قصه فقط یک سرزمین نیست بلکه جنگ بین حق و باطل است.

مهدوی با اشاره به اینکه گروه حماس سیلی موسی‌گونه بزرگی به شیطانی زدند که ۷۰ سال نسبت به مردم فلسطین ظلم کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی در برابر گروه حماس که از نظر تسلیحاتی تجهیزات کمی دارد مستاصل مانده است.

وی با تاکید بر اینکه مجاهدت یمنی‌ها در توقیف کشتی صهیونیست‌ها یوم‌الله عظیمی بود که توانست به استکبار جهانی سیلی بزند، اضافه کرد: ضعف، شکست و رسوایی استکبار جهانی در آمار شهدای کودک و زن فلسطینی بیشتر هویدا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: جلوه دروغین دفاع از حقوق بشر، آزادی بیان و... استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه آشکار شد.

وی در پایان گفت: حماسه آفرینی و اقتدار جبهه حق و مقاومت باید رسانه‌ای شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.