فاکس نیوز: ۳ کشته و مجروح در انفجار تروریستی بر روی پلی در مرز آمریکا و کانادا

منابع آگاه از انفجار تروریستی در مرز میان آمریکا و کانادا خبر دادند که طی آن ۲ سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.

انفجار بر روی یک پل در نزدیکی مرز آمریکا با کانادا باعث بسته شدن مرز دو کشور شد. 

بر این اساس، مقامات اف بی آی می‌گویند پس از آنکه یک خودرو بر روی پل رینبو (The Rainbow Bridge) نزدیک آبشار نیاگارا که آمریکا را به کانادا متصل می‌کرد منفجر شد، مرز میان دو کشور تعطیل شده است. 

 فاکس نیوز به نقل از منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد انفجار این خودرو یک اقدام تروریستی بوده است. طی این حادثه دو فردی که در این خودرو بودند جان خود را از دست داده و یک مامور مرزی زخمی شده است. 

این منابع گفتند که این وسیله نقلیه از ایالات متحده به سمت کانادا در حرکت بود و در تلاش بود به سمت ساختمان افسران مرزی حرکت کند.

کتی هوکول فرماندار ایالت نیویورک نیز با اعلام اینکه در جریان جزئیات حادثه قرار گرفته است، گفت: "دستورات لازم صادر شده و پلیس نیویورک نهایت همکاری را با بخش مقابله با تروریسم پلیس فدرال انجام خواهد داد. "

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در نخستین واکنش به این انفجار اعلام کرد چهار پلی که دو کشور را به هم متصل می‌کرد اکنون به دلیل تدابیر امنیتی بسته شده‌اند. اکنون اقدامات امنیتی بیشتر در تمامی مبادی ورودی کشور در حال اجرایی شدن است. ما این موضوع را به شدت جدی تلقی می‌کنیم. 

کاخ سفید نیز از رصد اتفاقات رخ داده در پل رینبو خبر داد. با این حال، هنوز جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

انفجار تروریستی بر روی پلی در مرز آمریکا و کانادا

انفجار نزدیک آبشار نیاگارا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار