فریضه امر به معروف و نهی از منکر خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند که در این راستا فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

همزمان با هفته بسیج جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از بسیجیان در حوزه شهری کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: مقام‌معظم رهبری همواره بر جهاد تببین تاکید دارد چرا که دشمنان و بدخواهان از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی هراس دارند.

وی بیان داشت: دشمنان که از عزت و اقتدار کشورمان هراس دارند همواره در صدد هستند که مشکلات را بزرگ جلوه بدهد و مردم را نسبت به انقلاب بدبین و نا امید کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان افزود: در آیات نورانی قران و روایات بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید فراوان شده در حالی که خداوند اولین امر کننده به خیر و خوبی است.

وی افزود: یکی از اصول مترقی در دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است و باید در تمام زمینه‌ها در اولویت قرار بگیرد.

ابراهیمی تاکید کرد: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می‌شود و بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند که در این راستا فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

برچسب ها: بسیج ، امر به معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار