در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه‌ اندازی مراکز ازدواج و خانواده در تمام مراکز استانها تا پایان سال

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت:مراکز خدمات جامع ازدواج و خانواده باید یک تسهیل گر واقعی در حوزه ازدواج برای جوانان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: راه اندازی مرکز خدمات جامع ازدواج و خانواده در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کشور یکی از برنامه‌های معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در راستای ترویج ازدواج در حال انجام است.

وی گفت: اکنون در دو استان سیستان و بلوچستان و قم به صورت آزمایشی در چندماه گذشته این مراکز راه اندازی شدند و حدود ۱۸ خدمت را در زمینه تسهیل ازدواج همانند همسان گزینی، مشاوره و خدمات حوزه عقد و ازدواج که می‌تواند برای جوانان مناسب باشد با قیمت کم انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف این مراکز پیگیری ۲۰ درصد خدماتی است که طبق مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی باید به جوانان می‌دادند.

وی با بیان اینکه این مراکز خدمات جامع ازدواج و خانواده باید یک تسهیل گر واقعی در حوزه ازدواج برای جوانان باشند گفت: تا پایان سال این مرکز در تمام مراکز استان‌های کشور راه اندازی خواهد شد.

برچسب ها: ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
گرانی سکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
درود
9 یکبار آخرین بار برای کاری به زمین خواهد آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
مشکل ما اینه که مدیران هیچ سوادی در خصوص اولویت بندی مسائل ندارند. اولویت های بسیار بالاتر تو زمینه ازدواج وجود دارند که قطعا بدون آن ها که شرط لازم برای ازدواج هستند، شرایط کافی مث مشاوره و ... بکار نخواهند آمد و بی تاثیر خواهد بود. مثلا مسایل معیشتی و مالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
خب یه سامانه ملی ایجاد کنید همون اهداف را دنبال کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
جوانها خودشون انتخاب می کنند .خانواده ها تحقیق میکنند باز هم به مشکل خورده و به طلاق می رسند بعد شما فکر میکنی با معرفی و آشناکردن دختر و پسرها مشکل ازدواج حل میشه . مشکل در چیزها و جاهای دیگری است در معیشت اشتغال اعتیاد اقتصاد و ... شما هم می شوید مثل کلاسهای بهار نکو در استان فارس که با شعار کم کردن آمار طلاق و مشاوره دادن به جوانان در جنبه حقوق . رفتار و اخلاق و خانواده اجرائی شد و لی آمار طلاق در این استان کاهشی که نشد افزایش هم داشته فقط شده منبع آمد برای عده ای که این کلاسها را برگزار میکنند و نهصد هزار تومان بابت این طرح از زوجین دریافت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
وام ازدواج و طرح های تشویقی رو بیشتر کنید مراکز ازدواج هم مثل مساجد خالی می مونند
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۸:۰۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
نیازی به این همه هزینه نیست الکی نیست برای خودتون دکان بازکردید تا بهانه ای باشه برای پر کردن جیبتون. شما شرایط رفاه مردم رو فراهم کنید.قضیه ازدواج خودش خودبه خود حل میشه. وقتی یه جوان نه کار داره نه جایی برای زندگی اصلا به فکر ازدواج نمیفته حالا هی شما نمایش بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
اول زمینه اشتغال ،مسکن و وضعیت اقتصادی رو درست کنید بعد دفتر تاسیس کنید تازه مردم خودشون بلدند ازدواج کنند شما به زحمت نیفتی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
حالا بین دخترو پسر یک دیوار بکشید تا کلا همدیگرو نبینن تا یادشون بره اصلا جنس مخالفیم در ایران وجود داره تا بعد در اون دنیا حله !!!
آخرین اخبار