یورش پلیس آلمان به خانه ۱۷ نفر به اتهام یهودی ستیزی و حمایت از حماس

پلیس ایالت باواریا به خانه ۱۷ نفر به اتهام قرار دادن مطالبی در حمایت از حماس در شبکه‌های اجتماعی یورش برد.

آلمان متهم نخست هولوکاست ساختگی که صهیونیست‌ها مدعی کشته شدن ۶ میلیون یهودی طی آن به دست آلمان نازی هستند، کوشیده است طی سال‌های پس از جنگ جهانی دوم چهره‌ای متفاوت و صهیونیست محور از خود به نمایش در آورد. حمایت بی، چون و چرا از سیاست‌های تل آویو و زدن برچسب یهودی ستیزی بر هر گونه انتقاد از اسراییل بخشی از این سیاست‌ها محسوب می‌شود. 

به گزارش تله تریدر، رسانه‌های محلی می‌گویند نیرو‌های پلیس آلمان امروز (سه شنبه) طی عملیات‌های مختلف اقدام به یورش به خانه ۱۷ نفر در ایالت باواریا کردند. این افراد متهم هستند اقدام به قرار دادن پیام‌هایی یهودی ستیزانه در شبکه‌های اجتماعی کرده اند.

پلیس باواریا می‌گوید طی این عملیات تلفن همراه و لپ تاپ متهمان توقیف شده و این ۱۷ نفر به مراجعه قضایی معرفی شدند. 

پلیس جنایی باواریا تاکید دارد ۱۵ مرد و ۲ زنی که دستگیر شده اند متهم به نفرت پراکنی و تهدید جمعیت یهودیان هستند. آن‌ها آشکارا اقدام به جشن گرفتن حمله حماس به اسراییل در هفتم اکتبر کرده اند!

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان اوایل ماه جاری میلادی در این باره گفته بود افزایش یهودی ستیزی در کشور در بحبوحه جنگ اسراییل و حماس شرم آور است. من وعده می‌دهم که از جمعیت یهودیان در کشور محافظت کنم. 

گفتنی است از زمان آغاز کشتار مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی تاکنون ده‌ها تجمع یهودیان در سرتاسر جهان در محکومیت اقدام اسراییل انجام شده است. با این حال، کشور‌های غربی می‌کوشند رژیم صهیونیستی را معادل یهودیت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار