عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سلامت انتخابات و پرهیز از سیاه نمایی باید مورد دقت ناظران شورای نگهبان باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره راهکار‌های افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات نکاتی را بیان کرد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره راهکار‌های افزایش اعتماد اجتماعی در جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات بیان کرد:  به لطف خدا دیگر فساد اقتصادی که منجر به کاهش اعتماد اجتماعی در جامعه می شود وجود ندارد و مهم این است که ما در جهت سلامت انتخابات که مقام معظم رهبری هم در این زمینه صحبت کرده‌اند قدم برداریم.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات از نظر رعایت اخلاق در تبلیغات، عدالت در تبلیغات، پرهیز از سیاه نمایی باید مورد دقت ناظران شورای نگهبان باشد و نگذارند پول و ثروت در رای آوردن افراد سهیم باشد. این موارد اگر مد نظر قرار بگیرد قطعا سلامت انتخابات می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی تاثیر بسزایی داشته باشد.

ترقی افزود: مجلس دستاورد‌های زیادی داشته  و در حوزه‌های مختلف گام‌های جدی برداشته است. برای مثال مجلس در زمینه سیاست خارجی و مسائل سیاست داخلی، حل مشکلات داخلی و تدوین برنامه هفتم و خصوصا در جهت کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم و تولید و ... کمک‌های خوبی داشته است و تقریبا می‌توان گفت که مصوبات گره گشایی داشته است. به مجوز کسب و کار‌ها اگر نگاه کنید تا بسیاری از مسائل توانسته مشکلات مردم را حل کند و مردم را از بروکراسی‌های اداری قبلی نجات دهد و این‌ها دستاورد‌های خوبی است که به نظر می‌رسد مجلس نسبت به ترویج آن‌ها باید در ماه‌های آینده گام‌های موثری بردارد.

این فعال سیاسی گفت: دولت هم تلاش زیادی را در جهت حل تورم و بهبود شاخص‌های اقتصادی داشته که این روند با جدیت ادامه دارد و در بخش‌هایی نیز مردم آن را حس می‌کنند، اما باید بیشتر در این زمینه تلاش کنند تا امید در مردم افزایش یابد و باعث افزایش میزان مشارکت نیز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
ما رای نخواهیم داد. علت گرانی و مشکل بیکاری
آخرین اخبار