۴۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری باند ۲ نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ارتکاب ۴۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کامران چراغی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرک‌های اطراف چهارباغ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام اول با تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت موفق شدند ردپای یکی از سارقان سابقه دار سطح استان را در چندین فقره سرقت مشاهده و با ردزنی تردد‌های این متهم، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه همدستش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵ فقره سرقت از باغات و اماکن خالی از سکنه اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی در ادامه با اشاره به شیوه و شگرد سارقان، اظهار داشت: سارقان دستگیر شده با توجه به بومی بودن و اشراف کاملی که بر محله‌ها داشتند اقدام به سرقت از باغ ویلا‌های خارج از بافت، خالی از سکنه و فاقد دوربین از طریق شکستن قفل منازل و حفاظ‌ها با دیلم می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر مالخر در خصوص این پرونده، از شهروندان خواست از امکانات ایمنی و هشداری در باغات خود استفاده کرده و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.