افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی

نمایشگاه محصولات اقتصادمقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی در کرمانشاه افتتاح شد.

امیر حمزه خزایی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه، در حاشیه افتتاح نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، گفت : نمایشگاه با حدود ۷۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا شده و صنایع دستی، فرش دستباف، گلیم، جاجیم، شیرینی‌جات، ترشیجات، خشکبار و... از جمله کالا‌هایی است که در آن عرضه می‌شود. 

خزایی افزود: این نمایشگاه تا چهارم آذر صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد ازظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ آماده بازدید علاقمندان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه هدف از برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد شرایطی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان حوزه مشاغل خانگی برشمرد و گفت: برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها انگیزه فعالان حوزه مشاغل خانگی را برای ادامه فعالیت بالا می‌برد.

خزایی با اشاره به حمایت از فعالان حوزه مشاغل خانگی در استان، گفت: در تلاشیم تا با تخصیص تسهیلات توان اقتصادی فعالان این حوزه را در جهت حضور در بازار کار بالا ببریم.

 وی ادامه داد: بنا داریم در سال جاری نیز تخصیص تسهیلات اشتغال زا در حوزه مشاغل خانگی را در استان ادامه بدهیم و هدفگذاری کرده ایم تا به اندازه سال گذشته تسهیلات پرداخت کنیم.

 خزایی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۶۲ فقره تسهیلات اشتغال زا در حوزه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه به متقاضیان پرداخت شد، افزود: سال گذشته در مجموع بالغ بر ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.