میانگین رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی استان سمنان ۲۱ روز است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در بخش‌های مختلف در تعزیرات حکومتی استان ۲۱ روز است.

دهکردی  با بیان اینکه میانگین رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز حدود ۶۱ روز است، گفت: پرونده‌های تعزیراتی مربوط به ۲ بخش کالا و خدمات و بهداشت، دارو و درمان از زمان تشکیل میانگین تا ۹ روز رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: از مجموع چهار هزار و ۶۸۰ پرونده تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۱۴۰۲ ، سه هزار و ۴۱۴ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات و ۴۱۰ پرونده مربوط به بخش بهداشت، دارو و درمان است.

وی بیان کرد: حکم‌های صادرشده از سوی تعزیرات حکومتی استان سمنان در بخش‌های مختلف مربوط به قاچاق کالا و ارز، بخش کالا و خدمات و بهداشت، دارو و درمان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه منجر به ۲ هزار و ۶۷۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای افراد خاطی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: شهروندان استان می توانند شکایات و گزارش‌های خود را از تخلفات در بخش‌های مختلف مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، را با تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی گزارش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.