اعمال تخفیف ۶ ساله بهای خدمات پسماند در سنندج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اعمال تخفیف ۶ ساله هزینه مدیریت پسماند برای شهروندان خبر داد و گفت: این بسته تشویقی برای نخستین بار اجرا می‌شود.

شکور صلواتی اظهار کرد: واحد‌های مسکونی و غیر مسکونی بر اساس میزان پسماند خود، موظف به پرداخت هزینه لازم برای جمع‌آوری، حمل، دفع و پردازش زباله‌ها هستند.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج افزود: عدم اطلاع مناسب از اعمال این قانون از سوی شهروندان موجب شده تنها در زمان خرید و فروش ملک و یا تقسیم ارث شهروندان اقدام به پرداخت بهای خدمات پسماند نمایند.

وی گفت: هزینه‌های مدیریت پسماند مسکونی باید به طور سالانه، پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت، مبلغ این نوع از عوارض، مشمول جریمه خواهد شد.

صلواتی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از شهروندان با پیشنهاد شهرداری مصوبه تخفیف هزینه‌های مدیریت پسماند در سال گذشته به شورا داده شد و در نهایت با تخفیف ۶ ساله هزینه مدیریت پسماند تا سال ۹۲ موافقت شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج تصریح کرد: شهروندان که تا ۳۰ دی ماه امسال اقدام به پرداخت هزینه مدیریت پسماند واحد‌های مسکونی خود نمایند مشمول این بسته تخفیفی و تشویقی قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.