معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

پنج خانوار سیل زده حومه شهر ایلام ساماندهی شدند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: پنج خانوار آسیب دیده از سیلاب که در شهرک شهید کشوری (سرطاف) حومه شهر ایلام ساکن بودند، ساماندهی و در جای مناسب اسکان یافتند.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پس از بازدید منازل مسکونی آسیب دیده از سیلاب اظهار کرد: با توجه با بارندگی شدید امروز، برخی از معابر و منازل شهرک شهیدکشوری (سرطاف) واقع در حومه شهر ایلام دچار آب‌گرفتگی شد که با مشارکت جمعیت هلال احمر آب داخل این منازل تخلیه شد و برای این خانوار‌ها اسکان موقت با تامین چادر فراهم و وسایل گرمایشی نیز در اختیارشان قرار داده شد.

وی افزود: این خانوار‌ها تا زمان آماده شدن کامل منازلشان در این چادر‌ها اسکان داده شده اند و با هماهنگی فرماندار و بخشدار، میزان خسارت به این منازل احصاء می‌شود.

حسنی مطرح کرد: منازل این خانواده‌ها جزء محلات خارج از محدوده شهری است که به صورت غیرمجاز ساخت و ساز انجام گرفته و به همین دلیل تاکنون اقدامات زیرساختی عمران شهری در آن مناطق ایجاد نشده است که الحاق این محله به بدنه شهرک شهید کشوری به تازگی تصویب شده است.

وی مطرح کرد: پس از الحاق این محله به شهرک شهید کشوری اقدامات زیرساختی از جمله آسفالت، جدول‌گذاری و ایجاد کانال سنگی اجرا می‌شود.

در پی بارش‌های امروز و آب‌گرفتگی برخی خیابان‌های شهر ایلام و نیز محدوده شهرک شهیدکشوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عصر امروز برای دومین‌بار از مکان‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار