مدیرکل هواشناسی ایلام:

گنجوان بیشترین دریافت نزولات جوی ایلام را ثبت کرد

مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: ایستگاه باران سنجی گنجوان از توابع شهرستان چوار با ۶۶.۲ میلیمتر بیشترین بارش باران را از اواخر وقت یکشنبه تا صبح امروز داشته است.

سیروس نادری زرنه مدیرکل هواشناسی ایلام اظهار کرد: ایستگاه‌های باران سنجی داخل شهر ایلام و بولی از توابع چوار در این بازه زمانی ۴۴ میلمیتر و ایستگاه باران سنجی مستقر در فرودگاه نیز ۴۲.۸ میلیمتر بارش ثبت کرده اند.

وی افزود: آبدانان با ۳۴.۵ میلیمتر و صالح آباد از توابع مهران با ۳۳ میلیمتر در رده بعدی بیشترین دریافت نزولات جوی هستند و سراب باغ با پنج، موسیان و هلیلان چهار، پهله سه، میمه ۲.۴ و شباب ۲ میلیمتر کمترین دریافت بارش باران را داشته اند.

نادری زرنه مطرح کرد: در این مدت ایستگاه‌های باران سنجی مراکز شهرستان‌های ایلام ۴۴، آبدانان ۳۴.۵، ایوان ۲۸، چرداول ۲۳.۴، چوار ۲۰، بدره و ملکشاهی ۱۸، سیروان ۱۱.۶، دره شهر ۱۰، مهران ۹.۸، دهلران ۷.۸ و هلیلان نیز چهار میلیمتر بارش داشته است.

وی ادامه داد: بارش‌ها به صورت رگباری است که اوج آن در طی ساعات امروز رخ می‌دهد و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، رانش زمین، ریزش کوه و انسداد جاده‌ها و شکستن پل و ابنیه‌ها وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.