مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

رفع آبگرفتگی ۱۰ منزل مسکونی در ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: عملیات رفع آبگرفتگی ۱۰ باب منزل مسکونی در پی بارش شدید باران انجام شد.

غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: در پی بارش‌های سیل آسا در ایلام و اعزام تیم‌های سیلاب هلال احمر به مناطق سیل‌زده تاکنون عملیات امدادرسانی به این خانوار‌ها انجام شده است.

به گفته وی، این عملیات در شهرستان‌های ایوان و ایلام توسط ۱۰ تیم امداد و نجات با تجهیزات لازم انجام و عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی از سیلاب شهر ایلام گزارش نشده است، مطرح کرد: ۵۰ تیم هلال احمر در کل استان در حالت آماده باش هستند و به محض گزارش حادثه در مناطق مورد نظر حضور پیدا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بیشترین گزارش‌ها مربوط به آبگرفتگی معابر بوده و تعدادی امدادرسانی نیز مربوط به خودرو‌های گرفتار شده در سطح شهر ایلام بوده است.

علی محمدی بیان کرد: از مردم استان ایلام و به خصوص مرکز استان تقاضا داریم که امروز و فردا از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ندای امداد با شماره ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است، اظهار کرد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.