آغاز مسابقه استعدادیابی گویندگی در خوی

فصل شانزدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» در شهرستان خوی آغاز شد

تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه رادیویی «یک دو صدا» با موضوع گویندگی رادیو و بازیگری رادیو در شهرستان خوی خبر داد و گفت: در طول برگزاری فصل‌های گذشته مسابقه همواره شاهد بودیم که بسیاری از علاقمندان به دلیل دوری راه و مشکلاتی از این قبیل امکان حضور در مسابقه را نداشتند که پس از ضبط و پخش سیزده فصل، همین موضوع باعث شد تا این بار گروه برنامه ساز «یک دو صدا» به استان‌های مختلف سفر کند و شرایط حضور برای علاقه‌مندان در استان‌های دیگر را فراهم کنند.

ساجد قدوسیان گفت: این امر با همکاری مراکز صدا و سیمای استان‌ها انجام می‌شود و در سومین سفر پس از استان‌های قزوین و اصفهان، مقصد ما شهر خوی در استان آذربایجان غربی خواهد بود تا فصل شانزدهم به میزبانی شهر خوی و برای علاقمندان ساکن در استان آذربایجان غربی برگزار شود.

وی تصریح کرد: زمان ثبت نام فصل شانزدهم از امروز ۲۷ آبان تا سی ام آبان ۱۴۰۲ تعیین شده و این مسابقه اوایل آذر ماه در شهر خوی تولید می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده از اوایل دی ماه سال جاری روی آنتن رادیو ایران و رادیو آذربایجان غربی می‌رود. 

 تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا»  همچنین در پایان از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی در تدارک تولید و میزبانی این برنامه در شهر خوی قدردانی نمود. 
 
علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه استعداد یابی «یک دو صدا» و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای رادیو ایران به نشانی WW.RADIOIRAN.IR مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.