آغاز طرح جدید بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه

سرناظر استانی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه از آغاز طرح جدید بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه از ابتدای آذر ماه خبر داد.

قباد بیگلری سرناظر استانی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح جدید بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه، گفت : طرح از ابتدای آذر آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را حفظ و ارتقای سلامت ورزشکاران و ایجاد محیطی امن و سالم برای فعالیت ورزشی عموم مردم استان عنون کرد و افزود: در این طرح تمامی باشگاه‌های ورزشی استان اعم از دولتی و خصوصی، هرکدام در سه مرحله مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

سر ناظر استانی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح داشتن مجوز توسط باشگاه، بیمه بودن ورزشکاران، استفاده از مربیان کارت دار، رعایت استاندارد‌های محیطی، رعایت اصول بهداشتی و عدم خرید و فروش مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در تابستان امسال طرح رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی استان اجرایی و تعرفه‌های جدید به آن‌ها ابلاغ شد، در این طرح رعایت تعرفه‌ها هم مورد بررسی و نظارت جدی قرار خواهد گرفت.

وی یادآورشد: در این طرح ۲۷ تیم بازرسی از ۸۰۷ باشگاه ورزشی سطح استان بازرسی خواهند کرد.

بیگلری گفت: بازرسین در این طرح در صورت مشاهده تخلف در یک باشگاه ورزشی، در ابتدا ضمن آگاهی رسانی، تذکر می‌دهند و در صورت ادامه تخلف آن باشگاه ورزشی توبیخ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تداوم تخلف باشگاه ورزشی پرونده آن به کمیسیون ماده پنج ارجاع می‌شود و در نهایت طبق آئین نامه تخلفات باشگاه‌های ورزشی، برای پلمب و ابطال مجوز آن باشگاه اقدام خواهد شد.

به گفته این مسئول، در کنار استفاده از ابزار تنبیهی برای باشگاه‌های متخلف، باشگاه‌های ورزشی که شاخص‌ها را رعایت کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

سر ناظر استانی نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه در پایان گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در باشگاه‌های ورزشی گزارش آن را از طریق سامانه http://nezarat.ifsm.ir/ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه تشدید می‌شودثبت کنند تا آن را پیگیری کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار