واریز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب خزانه از محل فروش جایگاه‌های مرزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه از محل کنترل باک و فروش جایگاه‌های مرزی در پایانه مرزی ‏باشماق و بازارچه مرزی سیرانبند ۲۰۳ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.

جهانبخش نوکانی در ‏دیدار با فرماندار شهرستان بانه اظهار داشت: توجه جدی به امر مهم ‏سوخت‌رسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، نظارت کافی بر عملکرد جایگاه‌های عرضه ‏و CNG‏، فعال بودن گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از ‏شبکه فرآورده‌های نفتی، الکترونیکی نمودن توزیع گاز مایع، حضور موثر روسای نواحی در ارائه ‏خدمات مطلوب به مردم و تعامل و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرارگیرد. ‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به اقدامات اجرا شده در جهت تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه ‏های مرزی استان که نقش تاثیر گذاری در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های ‏نفتی داشته است اشاره کرد و افزود: با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی‎ ‎مدت زمان کنترل و ‏فروش نفتگاز به کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی در مرز‌های باشماق و سیرانبند به حداقل ‏ممکن رسیده است.

وی در ادامه از پیشنهاد این شرکت جهت اجرای طرح باک پر در مرز‌های استان خبرداد و ‏اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده در مرز، کاهش زمان کنترل باک ‏کامیونها، تسهیل فرآیند فوق درخصوص کامیون‌های صاداراتی و... از مزایای اجرای این طرح ‏می باشد.

 فرماندارشهرستان بانه نیز در این دیدار با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و ‏اقدامات صورت گرفته از سوی پخش منطقه کردستان، بویژه تامین و توزیع سوخت روستاه ‏های این ناحیه و سوخت بخش کشاورزی، تامین و توزیع سوخت در سطح مجاری عرضه و ‏همچنین مباحث مربوط به روان سازی و چگونگی فعالیت بازرسین اعزامی از منطقه بویژه در ‏بازارچه مرزی سیرانبند، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.