سازمان ملل: ۷۰ درصد شهدای غزه از زنان و کودکان هستند

صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) اعلام کرد که حدود ۷۰ درصد شهدای غزه از زمان آغاز جنگ تاکنون، از زنان و کودکان هستند.

صندوق جمعیت سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد شهدای غزه از زنان و کودکان هستند، خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شد. 

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی بیش از یک هزار و ۳۰۰ حمله علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. این دفتر با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار کودک و سه هزار و ۳۰۰ زن تاکنون شهید شده‌اند، تأکید کرد: «در این حملات، بالغ بر ۳۰ هزار نفر زخمی شده‌اند که ۷۵ درصد از آنها، زنان و کودکان هستند».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، صندوق جمعیت سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «زنان و کودکان مستحق زندگی هستند و آن‌ها اهداف نظامی نیستند... همین الان جنگ را متوقف کنید».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
چرا اسرائیل با داشتن تعداد بسیار بالای اسیر فلسطینی تن به مبادله اسرا نداد در حالیکه اینکار منطقی و راحترین روش برای آزادی اسرا بود و حتی نیاز به بمباران و نسل کشی کودکان همراه با فشار افکار عمومی جهانی و یا جنگ زمینی با ریسک و تلفات نیروی نظامی اسرائیل نبود ؟؟ واقعا علت انتخاب گزینه های پر ریسک تر اسرائیل برای چه چیز بوده است درحالیکه گزینه های ساده تر و با تبعات کمتر برای آنها وجود داشته است؟؟ آیا مشکل مدیریت بحران و ارزیابی غلط جنگ سالاران اسرائیل بوده یا موضوع دیگری وجود دارد؟؟
آخرین اخبار