چشمه سرآب اردشیر کازرون بالاخره لایروبی شد/رسیدگی مستمر به چشمه همچنان نامعلوم است

چشمه سرآب اردشیر در کنار امامزاده سید حسین (ع) کازرون که به محلی برای نیزار، لجن زار و زباله‌ها تبدیل شده بود، بالاخره پاکسازی شد.

زارع مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه کازرون با اشاره به پاکسازی چشمه سرآب اردشیر در کنار امامزاده سید حسین (ع) در این شهرستان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در فرمانداری کازرون و با حضور سازمان های درگیر با موضوع برگزار شد صورتجلسه‌ای تنظیم و برای ۲ نهاد اداره اوقاف و امور آب استان فارس ارسال شد.

او ادامه داد: در این صورتجلسه پیشنهاد شده امور محوله و اختیار تام چشمه سرآب اردشیر بر عهده اداره اوقاف قرار داده شود، اما این موضوع نیاز به تفاهم نامه حقوقی بین ۲ نهاد اوقاف و امور آب دارد و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه کازرون تصریح کرد: با همکاری اداره زندان، دوستداران و تشکل‌های محیط زیست، اداره اوقاف و امور خیریه، امور آب و شورای روستای سید حسین (ع) چشمه سرآب اردشیر این شهرستان لایروبی و پاکسازی شد.

سرآب اردشیر یکی از سرآب‌های تاریخی شهرستان کازرون است که در کنار امامزاده سید حسین در ۲۴ کیلومتری کازرون و در فاصله ۲ کیلومتری شهر تاریخی بیشاپور قرار دارد. 

این چشمه در روزگار باستان در مسیر جاده شاهی قرار داشته است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.


بیشتر بخوانید

چشمه سرآب اردشیر کازرون مامن لجن زار و زباله + فیلم 


 

برچسب ها: لایروبی ، پاکسازی ، چشمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار