۱۳۵۵ مدرسه به نام شهدا در سیستان و بلوچستان نامگذاری شده است

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۵۵ مدرسه در این استان بنام شهدا نامگذاری شده است که یادواره هر شهید در همان مدرسه برگزار می شود.

 حسن بروشکی  در دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و خانواده شاهد و موسسه یادگاران شهدای فرهنگی سیستان و بلوچستان بر لزوم تکریم و عزتمندی خانواده معظم شهدا و تلاش برای تربیت و رشد و بالندگی فرزندان عزیز آنان تاکید کرد.

وی ادامه داد: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی و مخصوصا شهدای فرهنگی هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان های انقلاب کردند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه است و می بایست در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره بگیریم.

بروشکی تاکید کرد: با هدف زنده نگه داشتن یاد همیشه جاویدان شهدا، اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مزین شدن مدارس جدید تاسیس به نام شهدا و مخصوصاً شهدای فرهنگی و دانش آموز خواهد بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار