تظاهرات موتور سیکلتی اندونزیایی‌ها برای حمایت از غزه+ فیلم

صد‌ها هزار تن از شهروندان اندونزی با موتور سیکلت به خیابان‌ها آمدند و با برافراشتن پرچم فلسطین از مردم غزه حمایت کردند.

در یک صحنه جدید، تعداد زیادی از اندونزیایی‌ها در بزرگترین تجمع موتورسیکلت‌های جهان در خیابان‌های اندونزی، در تظاهراتی بزرگ علیه تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه غزه شرکت کردند. جامعه اندونزی نشان داد متعهد به آرمان فلسطین است و راهپیمایی پر سر و صدای آنان خواستار توقف فوری بمباران و پایان دادن به خشونت و بازگرداندن صلح شد.

براساس گزارش بی بی ان اندونزی، این رویداد که در اندازه خود بی سابقه بود، بیانگر یک بیانیه سیاسی قوی از اندونزی و بازتاب احساسات گسترده عمومی علیه درگیری غزه بود. این تظاهرات بزرگ همچنین بر نقش محوری جنبش‌های مردمی در شکل دادن به گفتمان بین المللی تاکید کرد.

شایان ذکر است هفته گذشته تظاهرات گسترده‌ای در اندونزی در شهر بکاسی در نزدیکی جاکارتا پایتخت اندونزی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد. این تظاهرات به دعوت شورای علمای اندونزی، یکی از بانفوذترین نهاد‌های اسلامی در این کشور، سازمان اسلامی محمدیه و تعدادی از چهره‌های سرشناس محلی برگزار شد.

نوار غزه از ۷ اکتبر مورد بمباران زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است که منجر به شهید شدن هزاران غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است. آخرین آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهد در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی نزدیک به ۱۲ هزار انسان در نوار غزه به شهادت رسیدند که بخش بزرگی از این شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
یعنی از مردم آمریکا،لندن،فرانسه و..یاد نگرفتید که چطوراز اونور دنیابرای غزه خونشون به جوش آمده؟خاک بر سر ایران و ایرانی که دبدبه کبکبه مسلمانی،قرآن و اعتقاد به امام حسین از 7 عالم گذشته اما واکنش آنها حتی در حد مردم آمریکا و انگلیس، اسپانیا و... که اعتقادی ندارند هم نیست چه رسد به کمک نظامی به غزه.. ایرانی ها شما بنشینید و تماشا کنید چه بلایی سر غزه میارن یک روز خودتان هم به بلای اسرائیلی دچار می‌شود. قول می‌دهم. ایرانیها شما بنشینید نگاه کنید چه بلایی سر غزه ای که در همسایگی شماست می آورند، یک روز این بلای اسرائیلی سر ایران هم نازل می‌شود. قول می‌دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
احسنت
این حرکت ها باید همه جا انجام بشه
آخرین اخبار