افتتاح بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی در دهه فجر

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه ۳ شهرداری از بهره برداری بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر یزد در دوره ششم، درصدد هستند دسترسی‌های جدید و خطوط مواصلاتی جدیدی را در شبکه معابر شهری ایجاد کنند تا مردم با استفاده از این دسترسی‌ها با سرعت بیشتر و در زمان کمتر به مقصد برسند و در مجموع بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

او افزود: یکی از این معابر شهری که در دستور کار شورا قرار گرفته است بلوار آیت الله ابوترابی است که حدفاصل بلوار حضرت آیت الله خامنه‌ای به بلوار امیر کبیر می‌باشد.

نیکونژاد تصریح کرد: این پروژه قریب به ۱۴ سال است که شهرداران و شورا‌های ادوار گذشته در تلاش بودند تا با تملک اراضی، این بلوار را احداث کنند، ولی نهایتا تنها فاز اول بلوار که حد فاصل بلوار آیت الله خامنه‌ای تا تقاطع یاسین بود احداث گردید لذا شورای ششم با جدیت تمام این پروژه را در دستورکار خود قرار داد و به آزادسازی و تملک زمین‌های در مسیر پرداخت تا فاز‌های بعدی بلوار از تقاطع یاسین تا تقاطع شهدای قاسم آباد آماده و اجرا گردید.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در فاز انتهایی بلوار که اتصال آن را به بلوار امیرکبیر مرتبط می‌کرد باتوجه به اینکه زمین‌های مرحله آخر پروژه متعلق به موقوفه مرحوم رشتی بود، با ورثه مرحوم رشتی و اداره اوقاف وارد مذاکره شدیم و با توافقی که صورت گرفت، فاز انتهایی مسیر نیز در دستورکار شهرداری قرار گرفت و بعد از طراحی، ایمن سازی و رفع خطر تقاطع‌های موجود در مسیر این پروژه در دهه مبارک فجر به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار