تجمع هزاران آمریکایی در واشنگتن و نیویورک در حمایت از فلسطین +فیلم

هزاران آمریکایی در واشنگتن دی سی در برابر کاخ سفید و نیز در شهر نیویورک بار دیگر در حمایت از فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمدند.

هزاران آمریکایی در واشنگتن دی سی در برابر کاخ سفید و نیز در شهر نیویورک بار دیگر به خیابان‌ها آمدند و فریاد حمایت از مردم فلسطین و غزه سردادند و خواستار برقراری آتش بس فوری در نوار غزه شدند.

شورای امنیت سازمان ملل ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برابر با ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳، پس از ۴۰ روز از آغاز درگیری میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر و بمباران نوارغزه از سوی تل آویو به تلافی عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس، «وقفه بشردوستانه» چند روزه درگیری‌ها در غزه را به جای برقراری «آتش بس» تصویب کرد.

قطعنامه تصویب شده از سوی کشور اروپایی مالت پیشنهاد و تدوین شد که رای ۱۲ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت را بدون هیچ مخالفت و وتویی کسب کرد، اما سه عضو دائم شورای امنیت یعنی آمریکا، انگلیس و روسیه به این قطعنامه رای ممتنع دادند. آمریکا و انگلیس به دلیل محکوم نکردن حماس به این قطعنامه رای ممتنع دادند و روسیه نیز به دلیل اینکه این قطعنامه خواستار آتش بس نشده بود، به آن را ممتنع داد.

اما هزاران آمریکایی عصر جمعه به وقت محلی در اعتراض به سیاست‌های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و حمایت او از رژیم اسرائیل و مخالفتش با اتش بس، در برابر کاخ سفید و نیز خیابان‌های نیویورک تظاهرات کردند و خواستار آتش بس فوری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شدند.

صد‌ها کسب‌وکار نیز در سراسر نیویورک به فراخوان «برای فلسطین تعطیل کن» پیوستند و دست از فعالیت در روز آخر هفته میلادی برداشتند تا به تظاهرات برای حمایت از فلسطین بپیوندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
این برای اولین بار است که مردم امریکا هم در اعتراض به جنایت های اسراییل فریاد تظلم خواهی سر دادن امری که در طول ۷۵سال اخیر سابقه نداشته و اینک انان هم از چهار جهت موشک میخوردن و هم افکار عمومی در سراسر جهان مخصوصا امریکا و انگلیس بر ضد انان است و انان از این امر به راحتی نخواهند گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
جمهوری اسلامی میزاره یک تجمع ضد منافع خودش انجام بشه ؟
یه سری خبر ها بهتون نمیدن اسرایل اجازه راهپیمایی داده برای افراد ضد جنگ در خود اسرائیل اون در شرایط جنگی ، هر جور حساب میکنم اونا آدم های بهترین حداقل برای مردم خودشون
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۴:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
شما که اطلاعات دقیق و جامع و صحیح !!! را از مراکز مطمئن و موثق بدست آوردی، دیگه چه چیزهائی میدونی ؟؟!!!
چندین ماهه که تو شهرهای مختلف اسرائیل مردم در اعتراض به اقدامات قضائی نتانیاهو تظاهرات میکنن و چیزی جز کتک و باتون و گاز اشک آور و بازداشت دریافت نمیکنند !!!
شما اطلاعاتتو از کدوم منبع آگاه و موثق و راستگوئی دریافت میکنی که اینا رو بهت نگفتن ؟؟!!!
با عشق و علاقه ای که به اسرائیل و آمریکا و .... داری انشاالله به پای هم پیر شین و در اون دنیا هم با هم محشور بشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
آمریکا هیچ توجهی به اعتراضات جهانی نخواهد کرد و همه ی اهالی غزه را خواهند کشت. لعنت بر دشمنان خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
درود و هزاران درود بر مردم آزاده جهان . درود بر مردم آمریکا و اروپا و مرگ بر سران و مقامات آمریکا و اروپا که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
هزاران را خوب اومدی
آخرین اخبار