بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان بسیجی باعث کاهش معضلات جامعه می‌شود

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد.

 سردار احمد شفائی در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان، اظهار داشت: بسیج مستضعفین از بدو پیدایش و در طول پیمایش موجب خیرات و برکات فراوانی در جامعه بوده است، اظهار داشت: کارکرد بسیج متناسب با رسالتی که داشته خوب است و با زحمات عزیزان خواهر و برادر ما کارنامه‌ای درخشان را از خود به جای گذاشته است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی موجب رفع بسیاری از معضلات جامعه خواهد شد، امروز ما به شدت به این مهم نیاز داریم تا با استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورز و مجامع بسیج در تصمیم‌سازی اقدامی موثر داشته باشیم.

شفائی تصریح کرد: اقدامات چند سال اخیر نخبگان بسیج قابل تقدیر است، اما حتما باید با برنامه منسجم و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها پیش برویم تا ایده‌های خوب نخبگان را به ثمر برسانیم.

وی افزود: امیدواریم با عنایت الهی و با زحمات شما صاحب‌نظران، اندیشه‌ورزان و متخصصان انقلابی در سال جاری و با همت متولیان اجرایی و همچنین همراهی مردمان شریف استان سیستان و بلوچستان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمند این استان بخشی از مسائل و مشکلات را برطرف کنیم.

شفائی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در زمینه ایجاد ناامیدی در جامعه باید با تلاش شما عزیزان شکست خورده و امیدآفرینی در جامعه افزایش یابد.

برچسب ها: سپاه سلمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار