سپاه بیش از ۲۰ هزار جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد+فیلم

مسوول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: سپاه در حمایت از ازدواج آسان، امسال ۲۰ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کشور اهدا کرده است.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به ۴۵۱ نوعروس آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حمایت این نهاد از ازدواج آسان گفت: در این راستا امسال ۲۰ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کشور اهدا شده است.

سردار ضیاءالدین حزنی افزود: جهیزیه‌های تهیه شده تولید داخل بوده و با این اقدام علاوه بر فعال سازی چندین کارخانه راکد در کشور، نیاز‌های افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هم تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: با این اقدام که در قالب حمایت از کالای ایرانی انجام گرفته است، تهیه اقلام و لوازم خانگی از واحد‌های تولیدی فعال در خود هر استان انجام می‌شود.

سردار حزنی اضافه کرد: ازدواج مقوله‌ای است که موجب شادی خانواده‌ها و تحکیم بنیان خانواده می‌شود که سهیم شدن در آن برای ما بسیار مطلوب است.

با همت ستاد مرکزی کمیته امداد کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه روز پنجشنبه ۴۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان استان آذربایجان غربی اهدا شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی بود که مجموع ارزش ریالی آنها به ۱۸۰ میلیارد ریال می‌رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.